عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










کلیلک کنید

شمع های رفتن تو فوت

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

 

 

دوباره بی دلیل ابرهای تیره دلم گرفت

صورتم را به شیشه چسباندم

هوا گرفته بود

شاید می خواهند ابرها ببارند

آن طرف شیشه ابرها گرفته بود

این طرف شیشه باریدن گرفت... 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

ای آسمان زیبا

امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا

امشب دلم گرفته

یک سینه غرق مستی

دارد هوای باران

از این خراب رسوا

امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا

امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا

امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا

امشب دلم گرفته


گفتی خیال بس کن

فرمایشت متین است
فردا به چشم اما

امشب دلم گرفته

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

حال آدم خراب پرسیدن نداره
ولی دستاش گرفتن داره...

 

 

ܓܨミمرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم
ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم
ミܓܨ

_____________________________



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت18:11---21 ارديبهشت 1391
سلام به دوست خوبم

وبلاگ بسیار خوبی داری حتما به سایت من هم سر بزن
پاسخ:adreseton eshtebas


MASOMEH
ساعت19:58---27 آبان 1390
آرمین ............

عطیه
ساعت16:37---23 آبان 1390
دلا امشب به مي بايد وضو کرد / و هر ناممکني را آرزو کرد

عيد بر شما مبارک
پاسخ:vaghean manonam eyde shomaham mobarak


نیلوفر
ساعت10:23---23 آبان 1390
خیلی قشنگ بود آرمینپاسخ:misi :(

شقايق
ساعت1:01---23 آبان 1390
Salam,kheili ziba booood,
Movafagh va shad bashid;-)
پاسخ:salam kheili mamnon az shoma.tashakor


ستاره
ساعت0:36---23 آبان 1390
lمثل هميشه زيبا بود

چيزي ندارم بگم ديگه

فقط همين

بسيار زيباپاسخ:mamnon setareee


ستاره
ساعت0:34---23 آبان 1390
جدا ماندن از کسي که دوستش داري فرقي با مردن ندارد

پس عمري که بي تو مي گذرد مرگيست به نام زندگي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br